Ako funguje HR systém?

HR systém je samostatne licencovaný produkt, o ktorý si môžete rozšíriť KROS Dochádzku alebo ho môžete používať samostatne.

Na aktiváciu modulu je potrebné kontaktovať naše obchodné oddelenie na tel. čísle 041/707 10 59 alebo na obchod@kros.sk.

Akonáhle je zákazníkovi HR systém aktivovaný, v KROS Dochádzke sa zobrazí samostatná karta HR systém.

obr1-Sep-20-2024-12-37-50-6249-PM

Celý HR systém je koncipovaný tak, aby si ho každá firma mohla prispôsobiť podľa vlastných špecifických potrieb.

HR systém používa 2 základné veličiny, a to je Šanón a Zamestnanec.

Šanón

V šanóne si môže každá firma sama nastaviť, aké informácie má obsahovať. Jednoducho povedané je šanón virtuálna náhrada klasickej podoby papierového šanónu, kde si firmy zakladajú napr. pracovné zmluvy zamestnancov, evidujú pracovné pomôcky (notebook, služobné auto...) alebo iné informácie potrebné pre prácu HR. Návod, ako nastavíte šanón nájdete v návode s názvom Ako vytvoriť šanóny?

Zamestnanec

Každý zamestnanec má svoju vlastnú kartu. Ak používate aj našu KROS Dochádzku, tak sa zoznam zamestnancov synchronizuje z dochádzky priamo do HR systému. Zamestnancovi môžete v šanóne nastaviť, aký firemný majetok má priradený (mobilný telefón, notebook, služobné auto) alebo k nemu viete priradiť zmluvu, ktorej štruktúru máte v šanóne nastavenú. Z údajov zadaných na karte zamestnanca sa tiež tvoria grafy, ktoré sa nachádzajú na úvodnej nástenke (napr. vekové zastúpenie vo firme, počty zamestnancov v jednotlivých prevádzkach a pod.). Viac informácii o karte zamestnanca nájdete v návode Ako pracovať so zamestnancom v HR systéme.

tip

Pripomienky

Na každý záznam v šanóne, ktorý obsahuje dátum, je možné nastaviť si upozornenie a tiež si zvoliť, v akom časovom predstihu sa má pripomienka zobraziť. Toto upozornenie následne vidíte na úvodnej nástenke, v menu na ľavej strane systému alebo si upozornenia môžete nechať posielať v pravidelných intervaloch emailom. Viac sa dozviete v návode Nastavenie upozornení.

tip

Filtrovanie

Informácie zadané v šanónoch sa dajú rôzne filtrovať podľa Vami zadaných podmienok, a takto nastavené filtre si môžete uložiť. Po uložení ich nájdete v časti Uložené filtre v menu na ľavej strane. Viac o používaní filtrov v HR Systéme nájdete v návode s názvom Ako používať filtre v HR systéme.  

 

Informácie v dokumente sú spracované k právnemu stavu platnému ku dňu jeho publikácie. 01.10.2024