Pri neúspešnom spustení aplikácie KROS Fakturácia na Vašom zariadení odporúčame vykonať niektorý z uvedených krokov, v prípade potreby aj všetky.
- Synchronizácia dátumu a času. Pre zabezpečenie komunikácie so serverom musí byť dátum a čas na Vašom zariadení zosúladený s internetovým časovým serverom.
Synchronizáciu spustíte cez Ovládací panel – Dátum a čas – záložka Internetový čas – tlačidlo Zmeniť nastavenie – Synchronizovať s internetovým časovým serverom. Uvedená cesta a názvy záložiek sa môžu líšiť podľa verzie operačného systému na zariadení.
- Vymazanie histórie prehliadača a cookies. Zabezpečte si, že sa Vám pri opakovaných návštevách stránok nebude zobrazovať starý obsah a skreslené prvky, a tiež sa vymaže zapamätané prihlásenie k používateľskému účtu. Stránky sa po uvedenom kroku budú vyhľadávať a spúšťať ako pri prvej návšteve.
Postup odporúčame vyhľadať priamo na webe, napríklad zadaním slovného spojenia „vymazanie histórie prehliadača a cookies“, nakoľko je pre jednotlivé webové prehliadače jedinečný.
- Reštartovanie routera. Výpadok DNS servera Vášho dodávateľa internetových služieb môže spôsobiť, že sa nebudete vedieť prihlásiť k webovým stránkam. Korektné prihlasovanie najrýchlejšie obnovíte reštartom routera.
- Zmena DNS servera. Pri opakovaných problémoch s vyhľadávaním stránok môžete na používanom počítači či mobile zmeniť DNS server. Podľa typu operačného systému, ktorý máte na zariadení, postupujte nasledovne: