Ako postupovať ak sa nespustí aplikácia KROS Fakturácia

Pri neúspešnom spustení aplikácie KROS Fakturácia na vašom zariadení odporúčame vykonať niektorý z uvedených krokov, v prípade potreby aj všetky.

  • Refresh aplikácie(F5 -klávesová skratka). Nové načítanie stránky.

          V ľavom hornom rohu prehliadača kliknite na možnosť Znova načítať .

  • Internetové pripojenie. Uistite sa, či má vaše zariadenie stabilné internetové pripojenie.
  • Reštartovanie routera. Výpadok DNS servera vášho dodávateľa internetových služieb môže spôsobiť, že sa nebudete vedieť prihlásiť k webovým stránkam. Korektné prihlasovanie najrýchlejšie obnovíte reštartom routera.
  • Zmena DNS servera. Pri opakovaných problémoch s vyhľadávaním stránok môžete na používanom počítači, či mobile zmeniť  DNS server. Podľa typu operačného systému, ktorý máte na zariadení, postupujte nasledovne:
  • Aktualizácia operačného systému. V prípade, že využívate zariadenie od Apple a zobrazí sa vám iba biela obrazovka, je potrebné vykonať aktualizáciu vášho operačného systému. Tento postup si môžete vyhľadať priamo na webe, napríklad zadaním slovného spojenia ,,aktualizácia macOS“ alebo ,,aktualizácia iOS“. Pokiaľ nie je možné aktualizovať OS, odporúčame vám využiť iný webový prehliadač ako Safari.
  • Synchronizácia dátumu a času. Pre zabezpečenie  komunikácie so serverom musí byť dátum a čas na vašom zariadení zosúladený s internetovým časovým serverom. Synchronizáciu spustíte cez Ovládací panel– Dátum a čas – záložka Internetový čas –  tlačidlo Zmeniť nastavenie – Synchronizovať s internetovým časovým serverom. Uvedená cesta a názvy záložiek sa môžu líšiť podľa verzie operačného systému na zariadení.
  • ERROR – ak sa vám zobrazí errorová hláška, kvôli ktorej sa vám nespustila aplikácia, urobte obrázok danej hlášky a pošlite nám ju na email podpory: fakturacia@kros.sk.
  • Vymazanie histórie prehliadača a cookies. Zabezpečte si, že sa vám pri opakovaných návštevách stránok nebude zobrazovať starý obsah a skreslené prvky, a tiež sa vymaže zapamätané prihlásenie k používateľskému účtu. Stránky sa po uvedenom kroku budú vyhľadávať a spúšťať ako pri prvej návšteve. Postup odporúčame vyhľadať priamo na webe, napríklad zadaním slovného spojenia „vymazanie histórie prehliadača a cookies“, nakoľko je pre jednotlivé webové prehliadače jedinečný.

Príklad ako vymazať históriu prehliadača pre Firefox: