Pri neúspešnom spustení aplikácie KROS Digitálna kancelária na Vašom zariadení odporúčame vykonať niektorý z uvedených krokov, v prípade potreby aj všetky.
- Synchronizácia dátumu a času. Pre zabezpečenie komunikácie so serverom musí byť dátum a čas na Vašom zariadení zosúladený s internetovým časovým serverom.
Synchronizáciu spustíte cez Ovládací panel – Dátum a čas – záložka Internetový čas – tlačidlo Zmeniť nastavenie – Synchronizovať s internetovým časovým serverom. Uvedená cesta a názvy záložiek sa môžu líšiť podľa verzie operačného systému na zariadení.
- Vymazanie histórie prehliadača a cookies. Zabezpečte si, že sa Vám pri opakovaných návštevách stránok nebude zobrazovať starý obsah a skreslené prvky, a tiež sa vymaže zapamätané prihlásenie k používateľskému účtu. Stránky sa po uvedenom kroku budú vyhľadávať a spúšťať ako pri prvej návšteve.
Postup odporúčame vyhľadať priamo na webe, napríklad zadaním slovného spojenia „vymazanie histórie prehliadača a cookies“, nakoľko je pre jednotlivé webové prehliadače jedinečný.
- Reštartovanie routera. Výpadok DNS servera Vášho dodávateľa internetových služieb môže spôsobiť, že sa nebudete vedieť prihlásiť k webovým stránkam. Korektné prihlasovanie najrýchlejšie obnovíte reštartom routera.
- Zmena DNS servera. Pri opakovaných problémoch s vyhľadávaním stránok môžete na používanom počítači či mobile zmeniť DNS server. Podľa typu operačného systému, ktorý máte na zariadení, postupujte nasledovne:
- Počítač s OS Windows alebo Android na mobile.
- Aktualizácia operačného systému. V prípade, že využívate zariadenie od Apple a zobrazí sa Vám iba biela obrazovka, je potrebné vykonať aktualizáciu Vášho operačného systému. Tento postup si môžete vyhľadať priamo na webe, napríklad zadaním slovného spojenia ,,aktualizácia macOS“ alebo ,,aktualizácia iOS“. Pokiaľ nie je možné aktualizovať OS, odporúčame Vám využiť iný webový prehliadač ako Safari.