Skončila Vám platnosť Vášho balíka? V tomto prípade vám aplikácia bude zobrazovať hlášku: Platnosť vášho balíka skončila. Nezabudnite si ho obnoviť. Pre obnovu stačí prejsť cez tlačidlo Obnoviť.
Pokiaľ ste v minulosti dané upozornenie vypli, na možnosť Obnoviť prejdete po kliknutí na názov firmy v pravom hornom rohu aplikácie.
KROS Digitálnu kanceláriu zakupuje spravidla používateľ, ktorý má prístupové práva Vlastník, preto obnovu balíka PRO môže vykonať len používateľ s uvedenou rolou.

Ak si zvolíte v rámci ďalších možností platby spôsob úhrady na Predfaktúru, spracovanie platby trvá štandardne 2 až 3 pracovné dni. Pri platbe kartou je transakcia spracovaná obratom.
Po úhrade balíka a spracovaní platby môžete opäť plnohodnotne využívať všetky funkcie KROS Digitálnej kancelárie.
Pokiaľ sa blíži koniec platnosti vášho balíka, aplikácia vás pred vypršaním jeho platnosti na to upozorní. V tomto prípade stačí pokračovať pre rýchlu obnovu cez tlačidlo Predĺžiť, prípadne prejsť do svojho KROS účtu a pokračujete štandardne ako pri kúpe balíka PRO.

Zmena počtu firiem v balíku PRO
V prípade, ak chcete zmeniť počet firiem, pre ktoré chcete KROS Digitálnu kanceláriu využívať, prihláste sa do svojho KROS účtu. V časti Produkty pre Digitálnu kanceláriu potvrdíte voľbu Zakúpiť. Následne sa dostanete do e-shopu, kde si navolíte všetko, čo v rámci balíka potrebujete. Vyberiete si obdobie, na ktoré chcete balík PRO zakúpiť a počet firiem, pre ktoré chcete KROS Digitálnu kanceláriu využívať.
V ďalšom kroku pokračujete na vyplnenie fakturačných údajov a voľby spôsobu platby. Záverečným krokom je zhrnutie objednávky, kde po kontrole údajov potvrdíte záväzné objednanie. Po úhrade balíka môžete plnohodnotne využívať všetky funkcie KROS Digitálnej kancelárie.