Ako si založiť firmu v KROS Digitálnej kancelárii?

  1. Na webovej stránke https://www.kros.sk/digitalna-kancelaria/použijeme tlačidlo Prejsť do aplikácie. Otvorí sa okno na prihlásenie. Prihlásime sa rovnakým účtom, ako do iných KROS aplikácií (napr. KROS Fakturácia, KROS Sklad, MY JOB, KROS účet, atď.). Ak sme doteraz nepoužívali žiadnu z uvedených aplikácií, vyberieme voľbu Vytvoriť nový účet.

    Odporúčame, aby firmu v KROS Digitálnej kancelárii vytváral ten, kto si túto službu zakúpil, pričom sa automaticky stáva Vlastníkom firmy. Štandardne sa používa e-mail do KROS účtu. Vlastník môže byť len jeden a získava neobmedzené prístupové práva, ktoré nie je možné meniť a ani ho nie je možné zo zoznamu používateľov vymazať. V prípade potreby ho môžeme preniesť na iný aktívny KROS účet. Ak chceme dať svojmu účtovníkovi prístup do KROS Digitálnej kancelárie, je možné ho kedykoľvek dodatočne prizvať ako ďalšieho používateľa.

  2. Po prvom prihlásení je potrebné vyplniť názov alebo IČO spoločnosti. Ostatné údaje sa automaticky doplnia z obchodného registra. Následne potvrdíme tlačidlo Dokončiť. Vyplnené údaje je možné kedykoľvek upraviť v nastaveniach firmy.


  3. Ak máme zakúpený Balík PRO pre KROS Digitálnu kanceláriu, po založení firmy sa automaticky zobrazí okno pre aktiváciu balíka. V zozname zakúpených balíkov si vyberieme firmu, pre ktorú chceme aktiváciu vykonať, a potvrdíme tlačidlo Aktivovať.


    Ak využívame KROS Digitálnu kanceláriu pre viac firiem, vpravo hore sa môžeme po kliknutí na názov aktuálnej firmy medzi nimi jednoducho prepínať.


    KROS Digitálnu kanceláriu môžeme prepojiť s účtovníctvom. Bližšie informácie k vytvoreniu prepojenia s programom OMEGA nájdeme tu. V programe ALFA plus vytvoríme prepojenie cez menu Firma – Importy a exporty – Import dokladov z KROS aplikácií.

     

     

    undefined-1