-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Ako zaúčtovať nákup a výdaj stravných lístkov
Platiteľ DPH obdržal od firmy ABC, s.r.o., ktorý je tiež platiteľom DPH, dodávateľskú faktúru za nákup stravných lístkov.
1. Faktúru zaúčtujeme v evidencii účtovných dokladov do okruhu DF. Pri účtovaní použijeme automatické účtovanie 20 DF – Nový doklad (s rozpisom DPH). V rozpise DPH hodnotu za stravné lístky zadáme do riadku Neobsahuje DPH a hodnotu manipulačného poplatku do riadku Vyššia DPH.
2. Výdaj stravných lístkov do spotreby odporúčame zaúčtovať jedným interným dokladom, použiť môžeme automatické účtovanie ID – Nový doklad.
Zhrnutie: