- Často kladené otázky | KROS
- ALFA plus
- Záväzky a pohľadávky
-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Ako zaevidovať došlý dobropis?
Dodávateľ Vám dodal tovar, na ktorý vystavil faktúru – daňový doklad. Časť tovaru ste reklamovali a vrátili späť. Dodávateľ na reklamovanú časť tovaru vystavil a zaslal dobropis v sume 600 eur s DPH.
Zaevidovanie došlého dobropisu
- Pridajte nový záväzok, vyplňte externé číslo, partnera a dátumy,
- typ dokladu vyberte Dobropis – Tuzemsko a sumu doplňte mínusom,
- na záložke Zápis do vyberte Stĺpec PD.
- riadok DPH je 28 (19Ao), záväzok uložte.
- V evidencii DPH je doplnený Oddiel KV – C2,
- v poli P. č. pôvodného dokladu doplňte číslo faktúry, ku ktorej bol dobropis vystavený,
- formulár uložte.
Úhrada došlého dobropisu v peňažnom denníku
- v časti Banka zvoľte Výdavok, vyplňte dátum vyhotovenia,
- v poli Uhrádzaný doklad tlačidlom s tromi bodkami vyberte z evidencie záväzkov uhrádzaný dobropis a úhradu uložte.
Keďže suma došlého dobropisu bola zaúčtovaná ako výdavok – mínusom, suma dobropisu bude na bankový účet pripočítaná.