Ako zaevidovať zamestnancovi dochádzku, keď nepoužíva čítačku

V karte Výkazy sa postavte myšou na zamestnanca, ktorému chcete upravovať dochádzku. Kliknite na tlačidlo oka.

Kde nie je evidovaná žiadna dochádzka zamestnanca sa zobrazí hláška Neexistujúce záznamy.

Záznamy pridáte tak, že kliknete na tlačidlo +, čím sa dostanete do ponuky Pridať smenu.

Zobrazia sa tri možnosti zadávania chýbajúcej smeny:

1. Program Vám automaticky ponúkne dátum dňa, ktorý chcete editovať a automaticky je vybraná možnosť Jeden deň. Potom len doplníte čas od – do a zvolíte Uložiť.

2. Ak chcete zadávať konkrétne obdobie (napr. celý týždeň alebo mesiac), zvoľte možnosť Obdobie, program Vám zobrazí dátumy od – do, kde zadáte obdobie, v akom chcete doplniť zmeny. Čas zmeny doplníte rovnako ako v predchádzajúcom kroku. Ďalej máte možnosť si vybrať voľbu Len pracovné dni. V tom prípade Vám program bude generovať zmeny iba na pracovné dni a víkendy nebude vypĺňať. Voľba Rozptyl (+/- minút) umožňuje, aby program generoval každý deň iný čas príchodu a odchodu, v rozmedzí nastaveného rozptylu.

3. Treťou možnosťou je voľba Výber. Pri tejto voľbe môžete zvoliť zadanie zmeny iba do konkrétnych dní. Deň vyberiete kliknutím na konkrétny deň, čím sa výber označí na zeleno. Modrá bodka pri dni znamená, že pre tento deň je už zadaná zmena alebo výnimka. Červené podčiarknutie znamená, že pre dané dni neexistujú žiadne záznamy. Zadanie času a rozptylu minút vykonáte ako v predchádzajúcom prípade.       

                                

Informácie v dokumente sú spracované k právnemu stavu platnému ku dňu jeho publikácie.   01.11.2023