Ako zmeniť zamestnancovi zle zadaný email

Ak v detaile zamestnanca zadáte nesprávne email do programu a budete v detaile zamestnanca email prepisovať na ten správny, program vám vyhlási, že vaša požiadavka bola odoslaná na emailovú adresu užívateľa.

Vaša požiadavka je však stále odoslaná na ten pôvodný - nesprávny email. Preto sa zmeny nedočkáte.

Email jednoducho zmeníte tak, že v detaile okna odkliknete voľbu Prístup do Alveno, tak aby označovacie pole bolo prázdne a potom voľbu potvrdíte tlačidlom Uložiť.

Následne je okno pre prístup do programu prázdne a vy môžete email zadať znova. Kliknite do okna a pre úpravu zvoľte tlačidlo ceruzky.

V detaile okna opäť zvolíte či zamestnanec môže svoju dochádzku evidovať, alebo len nahliadať a vypíšte správny email. Voľbu potvrdíte tlačidlom Uložiť.

Potom už zamestnancovi príde korektne email, v ktorom si môže vytvoriť vlastné heslo a prístup do programu.

 

Informácie v dokumente sú spracované k právnemu stavu platnému ku dňu jeho publikácie.                   01.11.2023