- Často kladené otázky | KROS
- KROS Dochádzka
- Nastavenie zamestnanca
-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
HR systém
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Daňové priznania
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
Ako zmeniť zamestnancovi zle zadaný email
Ak v detaile zamestnanca zadáte nesprávne email do programu a budete v detaile zamestnanca email prepisovať na ten správny, program vám vyhlási, že vaša požiadavka bola odoslaná na emailovú adresu užívateľa.

Vaša požiadavka je však stále odoslaná na ten pôvodný - nesprávny email. Preto sa zmeny nedočkáte.

Email jednoducho zmeníte tak, že v detaile okna odkliknete voľbu Prístup do Alveno, tak aby označovacie pole bolo prázdne a potom voľbu potvrdíte tlačidlom Uložiť.

Následne je okno pre prístup do programu prázdne a vy môžete email zadať znova. Kliknite do okna a pre úpravu zvoľte tlačidlo ceruzky.

V detaile okna opäť zvolíte či zamestnanec môže svoju dochádzku evidovať, alebo len nahliadať a vypíšte správny email. Voľbu potvrdíte tlačidlom Uložiť.

Potom už zamestnancovi príde korektne email, v ktorom si môže vytvoriť vlastné heslo a prístup do programu.
Informácie v dokumente sú spracované k právnemu stavu platnému ku dňu jeho publikácie. 01.11.2023