-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Elektronický podpis na doklade z OMEGY
Zasielate faktúry svojim obchodným partnerom elektronicky? Vierohodnosť pôvodu a neporušenosť obsahu dokumentov zabezpečíte elektronickým podpisom.
V OMEGE je preto potrebné vyplniť časť Elektronický podpis v menu Firma – Nastavenie – Všeobecné nastavenia v záložke Emailová komunikácia. K dokladu odoslanom z fakturácie do emailu alebo vytlačenom do súboru vo formáte PDF bude pripojený aj elektronický podpis.
Podpísaný dokument v elektronickej forme je plnohodnotnou náhradou fyzického dokladu. Vydanie elektronického podpisu a vytvorenie súboru s elektronickým podpisom zabezpečujú špecializované spoločnosti.
Ak používate Adobe Acrobat Reader DC (ďalej len AR), overiť si, či je faktúra podpísaná elektronickým podpisom môžete pomocou krokov uvedených na obrázku:
V prípade, že sa voľba Podpisy (v 2. kroku) nezobrazí, to znamená, že doklad nie je elektronicky podpísaný, odporúčame:
1. Vo Všeobecných nastaveniach skontrolovať, či užívateľ, ktorý doklad vytlačil/odoslal má vyplnenú časť Elektronický podpis. Prípadne, či je správne uvedená cesta k súboru s elektronickým podpisom a zadané heslo.
2. Overiť, či neskončila platnosť certifikátu Vášho elektronického podpisu. V takom prípade je potrebné kontaktovať spoločnosť, od ktorej bol certifikát zakúpený.