Import pohľadávok z KROS Digitálnej kancelárie

Import pohľadávok z KROS Digitálnej kancelárie spustíte v programe ALFA plus cez:

  • Firma - Importy a exporty - Import dokladov z KROS aplikácií a
  • v ďalšej časti zvolíte Import faktúr a preddavkových faktúr do pohľadávok a následne vyberte Z KROS Digitálnej kancelárie.

  • Import je možné spustiť aj cez Evidencie - Pohľadávky - Import dokladov – Import faktúr a predfaktúr z KROS Digitálnej kancelárie.

Z KROS Digitálnej kancelárie je podporovaný import faktúr, dobropisov a preddavkových faktúr do evidencie Pohľadávok v ALFE plus. Import dokladov je možný s platným balíkom služieb a zakúpenej službe KROS Digitálna kancelária.

V zobrazenom sprievodcovi pre Import dokladov vyberte označenie naimportovaných dokladov, stĺpec PD, či nastavenie číslovania prenášaných pohľadávok.

Kliknutím na tlačidlo Ďalej budú doklady naimportované do evidencie pohľadávok. Faktúra, ktorá bola importovaná aj s prílohou, bude označená v stĺpci Prílohy.

 Prílohu zobrazíte kliknutím na tlačidlo Digitálny archív - Ukáž

 

Hromadný zápis do evidencie DPH

Označené/importované pohľadávky hromadne zapíšte do evidencie DPH cez Evidencie – Pohľadávky – Zapíš do DPH.

Import faktúr s odpočtom zálohy

V KROS Digitálnej kancelárii je možné na odoslaných faktúrach pridať Odpočet zálohy.  

Po stiahnutí dokladov do evidencie pohľadávok sa prenesie informácia o odpočítanom preddavku. V záložke Vyrovnanie je pridaná úhrada s typom vyrovnania – Preddavok.

Import dokladov a strediská

V KROS Digitálnej kancelárii je možné jednotlivým dokladom pre lepšiu prehľadnosť priradiť Štítky. 

V prípade, že sa v ALFE plus nachádza Stredisko, ktoré sa zhoduje s názvom Štítku z KROS Digitálnej kancelárie, na stiahnutom doklade v evidencii pohľadávok sa automaticky prednastaví Stredisko.  

Import dokladov a vlastný popis

Na dokladoch v KROS Digitálnej kancelárii je možné pre konkrétny doklad nastaviť vlastný popis.

Ak sa popis dokladu v KROS Digitálnej kancelárii zhoduje s názvom Stĺpca Peňažného denníka alebo s názvom Členenia v ALFE plus, doklad sa po stiahnutí zaúčtuje do príslušného stĺpca PD, prípadne Členenia. Zároveň sa popis prenesie aj do časti Predmet fakturácie.

Kompletné informácie o aplikácií KROS Digitálna kancelária nájdete v E-booku Zoznámte sa s KROS Digitálnou kanceláriou.