-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
HR systém
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
Nastavenie pre prácu s DPH
Nastavenie pre prácu s DPH
Pozrite si, čo je potrebné nastaviť v programe OMEGA, ak ste sa stali platiteľmi DPH:
1. Cez menu Firma – Nastavenie – Všeobecné nastavenia zapneme možnosť Firma je platiteľom DPH a označíme, či sme mesačný alebo štvrťročný platiteľ DPH. Zmena sa prejaví po znovuotvorení firmy. V programe OMEGA sa automaticky sprístupnia vzory na účtovanie dokladov s DPH.
2. Pridelené IČ DPH doplníme cez menu Firma – Nastavenie – Firemné údaje priamo v záložke Základné údaje.
Registráciu pre DPH nenastavujeme ku konkrétnemu dátumu. Ak nám prídu doklady z obdobia, kedy sme ešte neboli platiteľom dane, zaúčtujeme ich s typom sumy V voľný základ.
Firma ABC, s. r. o. sa stala 01. 07. 2021 mesačným platiteľom DPH. V apríli podáva prvé daňové priznanie DPH za mesiac marec.
Pre vytvorenie výkazov DPH uzavrieme príslušné obdobie, za ktoré chceme podať daňové priznanie DPH. Uzávierku DPH vytvoríme cez menu Firma – Uzávierka – DPH pomocou tlačidla Pridaj.
Ak sme sa stali platiteľom DPH v priebehu roka, napr. od apríla, musíme vytvoriť uzávierku aj za všetky predchádzajúce obdobia. Za tieto obdobia nepodávame daňové priznanie DPH. Počet uzavretých dokladov bude 0.