S funkciou e-mailové notifikácie máte možnosť prepojiť svoj bankový účet (alebo viaceré bankové účty) priamo s našimi aplikáciami KROS Firma, KROS Fakturácia alebo KROS Digitálna kancelária.
Jednotlivé úhrady tak už nemusíme zapisovať manuálne – transakcie sa automaticky spárujú s vystaveným dokladom.
![]() |
Notifikácie o pohybe na účte musia prísť priamo z banky do aplikácie, notifikácie nemôžu byť preposlané, inak nebudú spracované. |
Transakcie sa s evidovanými dokladmi párujú automaticky v prípade, ak je zhodný variabilný symbol a suma transakcie s evidovaným dokladom.
![]() |
Aplikáciu je možné prepojiť s bankovými účtami len jedným spôsobom – buď cez Prémium API, alebo cez e-mailové notifikácie. Kombinácia týchto prepojení nie je možná. |
Návod na nastavenie notifikácií pre jednotlivé banky:
1. Prima banka
V nastaveniach účtu zvoľte možnosť E-mailová notifikácia. Následne postupujte podľa priloženého obrázku. Vykonané zmeny uložte.
2. Tatra banka
Pre nastavenie zasielania notifikácií o každom pohybe na účte je potrebné mať aktivovanú službu B-mail, ktorá vám doručí informácie o pohyboch na účte. Ak využívate aj aplikáciu Biznis Banking, je potrebné notifikácie nastavovať priamo cez Internet Banking.
- V menu cez Nastavenia – B-mail, zvoľte možnosť Vytvoriť nový.
- Vyberte spôsob doručenia správy E-mail, do kolónky E-mail doplňte vygenerovaný email z nastavení vašej firmy napr *****@bezpapiera.kros.sk, na ktorý sa budú preposielať notifikácie z banky a zvoľte jazyk pre správy. Odporúčame Vám ponechať slovenský jazyk.
Je potrebné doplniť aj sumu vkladu a výberu, ktorá musí byť väčšia ako 0. - Po nastavení zvoľte tlačidlo Odoslať. Následne sa zobrazí okno Nastavenie kritérií pre B-mail k účtu: Autorizácia, kde je potrebné vložiť Váš číselný kód bez medzier z čítačky.
- Po vložení kódu zvoľte možnosť Potvrdiť, čím dokončíte nastavenie. Pri úspešnom nastavení sa Vám zobrazí hláška: B-mail bol úspešne vytvorený.
3. VÚB banka
Cez Nastavenia účtu - Upozornenia, zvoľte možnosť Upozornenie o zrealizovanej transakcii. Následne postupujte podľa priložených obrázkov. Vykonané zmeny uložte.
4. ČSOB banka
Cez nastavenia účtu - Pohyby a zostatky na účtoch, zvoľte pri nastavení riadku Avízo o zaúčtovaní platby, možnosť e-mail. Vypíšte adresu vygenerovanú v aplikácii a nastavenia uložte.
5. FIO banka
Cez nastavenia účtu - SMS a e-mailové notifikácie - Pohyby, zvoľte možnosť Pridať notifikáciu. Vykonané zmeny uložte.
6. Slovenská sporiteľňa
V aplikácii GEORGE nie je možné nastaviť odosielanie e-mailových notifikácií na iný e-mail ako kontaktný, cez ktorý s vami komunikuje banka. Z toho dôvodu vám odporúčame, pre automatické párovanie platieb, váš účet prepojiť pomocou druhej možnosti Prémium API v nastaveniach vašej firmy.
Nastavenie notifikácii v Business24:
- V nastaveniach účtu zvoľte možnosť Notifikácie.
- Kliknite na tlačidlo Pridať notifikáciu.
- Zvoľte typ notifikácie 20401/Notifikácia o obrate na účte.
- V časti Typ odoslania vyberte E-mail a vyplňte e-mailovú adresu vygenerovanú v KROS aplikácii.
- Nastavte požadované parametre notifikácie, bez šifrovania.
- Zvoľte možnosť Ďalej a následne na Podpísať, čím dané nastavenie potvrdíte.
7. UniCredit Bank
Aplikácia nepodporuje UniCredit banku pre nastavenie automatických e-mailových notifikácií, z dôvodu neuvádzania variabilného symbolu v notifikáciách banky. Pre automatické párovanie platieb, vám odporúčame danú banku prepojiť pomocou druhej možnosti Prémium API v nastaveniach vašej firmy.
8. mBank
Aplikácia nepodporuje mBank pre nastavenie automatických e-mailových notifikácií, nakoľko nie je možné nastaviť odosielanie e-mailových notifikácií na iný e-mail ako kontaktný, cez ktorý s vami komunikuje banka a z dôvodu neuvádzania variabilného symbolu v notifikáciách banky. Pre automatické párovanie platieb, vám odporúčame danú banku prepojiť pomocou druhej možnosti Prémium API v nastaveniach vašej firmy.