-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Nefunguje Vám prepojenie s bankou?
Pri spozorovaní nefunkčného bankového prepojenia s KROS Digitálnou kanceláriou odporúčame skontrolovať nasledovné možnosti.
- Synchronizácia dátumu a času. Pre zabezpečenie správnej komunikácie so serverom musí byť dátum a čas na Vašom zariadení zosúladený s internetovým časovým serverom.
- Rovnaký variabilný symbol a suma. V rámci KROS Digitálnej kancelárie je možné párovať platby, v prípade ktorých je uvedený totožný variabilný symbol a zároveň presná suma neuhradenej časti dokladu.
- Tuzemský účet. Aplikácia umožňuje párovanie platieb, ktoré sú uskutočnené z tuzemských účtov. Nie je možné spárovanie úhrad realizovaných zo zahraničných účtov.
- Úhrada pred zaevidovaním faktúry. Pokiaľ bola platba realizovaná pred zaevidovaním samotného dokladu, takúto platbu nie je možné spárovať. Pre správne fungovanie musí byť zaevidovaný doklad a následne realizovaná jeho úhrada.
- Prepojenie s viacerými bankovými účtami. Máte v KROS Digitálnej kancelárii prepojených viacero účtov? V prípade predlžovania ich platnosti musia byť dátumy platnosti pri všetkých totožné. Pri obnove prepojenia zvoľte možnosť predĺžiť pri všetkých bankových účtoch.