Odosielanie dokladov z vlastného mailového konta (SMTP)

Ak posielate zákazníkovi doklady priamo z aplikácie, môžete si ako odosielateľa e-mailu nastaviť vlastnú mailovú adresu. Ako na to?

Cez nastavenia stačí vojsť do časti Odosielanie e-mailu a zakliknúť Vlastný SMTP Server. Následne je potrebné vyplniť všetky polia a spustiť otestovanie.

 

TIP: Aby ste jednoduchšie vedeli vyplniť potrebné údaje, stačí vyhľadať na webe kľúčové slovo SMTP a názov mailového poskytovateľa. Na dostupnej internetovej stránke nájdete všetko potrebné.

Príklad: Ak používate napríklad Outlook, zadajte v internetovom vyhľadávači slovné spojenie „ SMTP Outlook“. 

V prípade, že si chcete nastaviť gmailové konto ako odosielateľa, je dostupný návod priamo v aplikácii.

Pri odosielaní dokladu sa bude zobrazovať vami predvolený e-mail spolu s názovom odosielateľa, aký ste si v nastaveniach zadali.

Odberateľovi sa zobrazí mail nasledovne:

Odoslané e-maily budete vidieť aj vo vašom mailovom konte v Odoslanej pošte.