Klienti

Agenda Klienti

V tejto agende spravujete jednotlivé prístupy klientov, investorov či dozoru. Jednotnú správu prístupov a nastavení sa vykonáva pomocou Klientskych rolí. Klient a jeho zástupca majú na nahliadnutie do Stavebného denníka svoje vlastné prístupy, prihlasovacie údaje. V prípade straty hesla je možné a aplikácie heslo odoslať na e-mail pomocou tlačidla "Odoslať nové heslo na email em, strong, Odoslať nové heslo na e-mail" vo výpise klientov.

Prístup klienta

Klient projektu má prístup k dátam prostredníctvom vlastných prístupových údajov. V aplikácii môže zástupca klienta dáta čítať, napríklad fotografie z realizácie stavby, zadávať úlohy a podpisovať dokumenty.

Pred založením klienta je potrebné najskôr vytvoriť klientsku rolu, kde sa vymedzia prístupy klienta v stavebnom denníku a jeho záznamoch.

Založenie klientskej role

Úloha určujerozsah prístupov a dostupnosť informácií. Nastavenie role taktiež určuje rozsah úprav jednotlivých častí, v zmysle čítania či editácie. Prístup klienta, resp. jeho užívateľov, do systému je viazaný prihlasovacím menom a heslom. Pre rôznych zástupcov klienta môžete vytvoriť rôzne nastavené roly.

Príklad: Jan Novák, zástupca klienta má umožnený zápis a editáciu dokumentov. Ďalší zástupca klienta navyše môže dokumenty odstrániť.

Vytvorenie klientskej role

  1. V agende “Projekty” vyberte v roletovom menu “Klient”.
  2. Stlačte tlačidlo “Klientska rola”.
  3. Zapíšte “Názov” role. Tento údaj je povinný.

Nastavenie klientskej role

  1. V zobrazenom formulári pokračujte zaškrtnutím rozsahu oprávnení a prístupov k jednotlivým častiam záznamu Stavebného denníka.
    1. Stavebný denník / Denné záznamy
      • Zobrazenie– umožňuje klientovi náhľad do denných záznamov stavebného denníka
      • Editácia– umožňuje klientovi sa vyjadrovať k denným záznamom (podľa zákona len do 3 dní od založenia záznamu)
      • Uzamknutie záznamu podpisom – umožňuje klientovi uzamknúť denný záznam podpisom
    2. Dokumenty
      • Zobrazenie– umožňuje klientovi zobraziť dokumenty pripojené k danému projektu
    3. Fotografie
      • Zobrazenie– umožňuje klientovi zobraziť fotografie pripojené k danému projektu
    4. Úlohy
      • Zobrazenie– umožňuje klientovi zobraziť úlohy pripojené k danému projektu
      • Vytvorenie– umožňuje klientovi zadávať úlohy používateľom pripojeným k danému projektu
    5. Zamestnanci v práci
      • Zobrazenie– umožňuje klientovi vidieť na nástenke práve aktívnych zamestnancov na projekte
  2. Dokončite stlačením tlačidlaUložiť a zavrieť. Ak chcete pokračovať pridaním ďalšieho záznamu, stlačte tlačidlo Uložiť a pridať ďalšie.

Tip:Pri kombinácii nastavenia poľa “Denné záznamy – Zobrazenie - Áno” + “Editácia - Nie” sa záznamy zobrazia klientovi iba vo formáte PDF.

Odstránenie klientskej role

  1. V agende “Projekty” vyberte v roletovom menu “Klienti”.
  2. Stlačte tlačidlo Klientske role.
  3. Zamerajte riadok, ktorý má byť vymazaný.
  4. Stlačte tlačidlo“Zmazať záznam em, strong, Zmazať záznam.
  5. Potvrďte hlásenie aplikácie stlačením tlačidla “Áno, potvrdiť”.

Úlohu máme aktívnu, prejdeme teda k založeniu samotného klienta.

Založenie záznamu Klient

  1. V agende “Projekty” vyberte v roletovom menu “Klient”.
  2. Stlačte tlačidlo Pridať záznam.
  3. V zobrazenom formulári vyplňte pole: “Meno”, “E-mail”.

Založenie klienta

  1. Výberom z roletového menu vyberte klientsku rolu v kolónke “Role”.
  2. V druhom stĺpci pokračujte priradením projektu. V poli “Projekty” stlačte tlačidlo “Pridať položku”.

Pozor: Bez priradenia k projektu nebude mať klient dáta k dispozícii.

  1. V poli sa zobrazí zoznam aktívnych projektov, ktoré máte v systéme založené. Klient môže byť priradený k viacerým projektom.
  2. Na záložke “Dokumenty” je dostupný výpis všetkých dokumentov, ktoré sa zobrazujú klientovi.

Dokumenty zobrazené klientovi

  1. Dokončite stlačením tlačidlaUložiť.

Odoslanie prístupových údajov klientovi

Prístupové údaje sú klientovi odoslané automaticky po založení záznamu. V prípade potreby je možné ručne vyvolať akciu opakovaného odoslania prihlasovacích údajov.

  1. V agende "Projekty / Klienti" zamerajte riadok klienta, ktorému majú byť údaje odoslané.
  2. Na konci riadku kliknite na tlačidlo “Odoslať nové heslo na email Odoslať heslo na e-mail.

Odoslať nové heslo na e-mail

Úprava záznamu klienta

Úpravu záznamu klienta obvykle nastavujete v okamihu, keď s klientom začínate nový projekt alebo chcete upraviť e-mailovú adresu pre komunikáciu.

  1. V agende “Klienti”zamerajte riadok klienta.
  2. Stlačte tlačidlo “Upraviť záznam Upraviť záznam .
  3. Doplňte či upravte požadované informácie.
  4. Nový projekt pripojte stlačením tlačidla Pridať položku.
  5. Dokončite stlačením tlačidla Uložiť.

Pozor: Nový projekt, ktorý chcete prepojiť s klientom musí byť najskôr založený v module projekt.


Klientske rozhranie

Z tejto časti aplikácie môžu účastníci procesu spolu komunikovať, odovzdávať požiadavky, čítať a podpisovať záznamy v stavebnom denníku.

Klientske rozhranie

Aplikácia je prehľadne rozdelená do agend:

Úlohy

Úlohy sú ťažiskom pre komunikáciu s dodávateľom. Z tohto miesta zadávate nové úlohy a pripomienky. Atraktívny spôsob zadania požiadavky úlohy ponúka fotografie. Klient či jeho správca sa môžu vyjadriť ku konkrétnej fotografii s požiadavkou úlohou na zmenu či opravu predmetu diela.

Fotky

Výber fotografií zhotovených zamestnancami na stavbe pri realizácii projektu. Tieto fotografie sú cez dodávateľské rozhranie postúpené klientovi. Máte tak perfektný prehľad o priebehu stavebných prác. Akonáhle sú spracované nové fotografie a odoslané klientovi, príde vám informačná mailová notifikácia.

Stavebný denník

Stavebný denník, denné záznamy sú ťažiskom informácií. Klient má v tomto mieste prehľad o dianí na stavbe, vykonaných kontrolách, skúškach a aké problémy sa práve riešia. K zápisom môže dopĺňať vlastné poznámky.

Zamestnanci v práci

Okamžitý prehľad o zamestnancoch, ktorí načítali príchod na stavbu buď pomocou mobilnej aplikácie alebo je záznam zaregistrovaný administrátorom aplikácie.

Dokumenty

Časť aplikácie Dokumenty sa využíva ako miesto na odovzdávanie, schvaľovanie a podpis dokumentov. Výber typu dokumentu nie je obmedzený. Môže sa jednať napr. o objednávku, schválenie rozpočtu viacprác a pod. v rôznych formátoch.

Klient

Prehľadnosť aplikácie a jednoduchosť ovládania Vám umožní mať stále aktuálny prehľad o dianí na stavbe. Všetky dáta Vám sú dostupné on-line z webového prehliadača. Dáta sú dostupné klientovi a používateľom, ktorým klient umožnil prístup pomocou vlastných prihlasovacích údajov.

Získavate okamžitý prehľad o počte remeselníkov, mechanizácii a vykonaných prácach na stavbe. Klient môže zadávať požiadavky na zhotoviteľa diela, revidovať a podpisovať zmluvy a pochopiteľne tým najdôležitejším úkonom je podpis denníka.

Zásadné agendy

  • Úlohy
  • Fotky
  • Stavebný denník
  • Zamestnanci v práci
  • Dokumenty