V denných záznamoch nemá zamestnanec ukončený pracovný čas. Ako to napravím?

Pokiaľ nezadal zamestnanec "Odchod" a má nastavené u zamestnanca v administrácii "Automatické ukončenie pracovného času - Nie", tak systém deň automaticky neukončil. Odchod môžete ručne pridať:

  1. V sekcii "Zamestnanci / Záznamy" zmažte záznam príchodu v daný neukončený deň pomocou ikony koša
  2. V pravej hornej časti obrazovky zvoľte "Pridať pracovný deň"
  3. Vyberte zamestnancov, projekt, zvoľte typ záznamu "Príchod + Odchod" a nastavte dátum a čas príchodu a odchodu. Ďalej je nutné vypniť poznámku napr. "Ručne upravené."
  4. Kliknite na tlačidlo "Odoslať"

Ak chcete automaticky ukončovať pracovný čas po určenom počte hodín, bežte do sekcie "Nastavenie / Základné nastavenie" av podponuke "Základné nastavenie" môžete upraviť "Automatické ukončenie pracovného času v hodinách"
.

Pozor! Aby bolo toto nastavenie platné, je nutné mať u zamestnanca v sekcii "Zamestnanci / Zamestnanci" zvolené "Automatické ukončovanie pracovnej doby - Áno".

 

Pozor! Aby bolo toto nastavenie platné, je nutné mať u zamestnanca v sekcii "Zamestnanci / Zamestnanci" zvolené "Automatické ukončovanie pracovnej doby - Áno".