- Často kladené otázky | KROS
- Stavebné riešenie
- Stavario - Časté otázky
-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Zamestnanci na zariadení Android sa zobrazuje veľká odchýlka v GPS záznamoch, čo s tým?
Ak sa zamestnancovi zobrazí GPS odchýlka v záznamoch, je potrebné overiť GPS polohu v mobilnom zariadení:
- Zapnite aplikáciu Mapy – overíte a aktualizujete GPS polohu s ktorou mobilné zariadenie pracuje. (Ak je bodka šedá, nie je poloha aktuálna, až keď je modrá, tak mobilné zariadenie pracuje s aktuálnou GPS polohou.)
- Vymažte vyrovnávaciu pamäť aplikácie v "Nastavenia / Aplikácie a oznámenia - Stavario / Úložisko a vyrovnávacia pamäť / Vymazať vyrovnávaciu pamäť"
- Skontrolujte nastavenie prístupu na použitie polohy
- Je nutný prístup k polohe všeobecne (Stavario aplikácia kontroluje pri spustení)
- Detailné nastavenie polohy je "Presnosť určovania polohy Google"- odporúčame mať zapnuté
Aplikácia Stavario pracuje s GPS údajmi, ktoré získava systém mobilného zariadenia. Pokiaľ je odchýlka v aplikácii významne odlišná od reality, je nutné overiť funkčnosť GPS čipu v mobilnom zariadení (podľa bodu 1, príp. hlbšou diagnostikou).