Zamestnanci na zariadení Android sa zobrazuje veľká odchýlka v GPS záznamoch, čo s tým?

Ak sa zamestnancovi zobrazí GPS odchýlka v záznamoch, je potrebné overiť GPS polohu v mobilnom zariadení:

  1. Zapnite aplikáciu Mapy – overíte a aktualizujete GPS polohu s ktorou mobilné zariadenie pracuje. (Ak je bodka šedá, nie je poloha aktuálna, až keď je modrá, tak mobilné zariadenie pracuje s aktuálnou GPS polohou.)
  2. Vymažte vyrovnávaciu pamäť aplikácie v "Nastavenia / Aplikácie a oznámenia - Stavario / Úložisko a vyrovnávacia pamäť / Vymazať vyrovnávaciu pamäť"
  3. Skontrolujte nastavenie prístupu na použitie polohy
  4. Je nutný prístup k polohe všeobecne (Stavario aplikácia kontroluje pri spustení)
  5. Detailné nastavenie polohy je "Presnosť určovania polohy Google"- odporúčame mať zapnuté

Aplikácia Stavario pracuje s GPS údajmi, ktoré získava systém mobilného zariadenia. Pokiaľ je odchýlka v aplikácii významne odlišná od reality, je nutné overiť funkčnosť GPS čipu v mobilnom zariadení (podľa bodu 1, príp. hlbšou diagnostikou).