Potrebujete so do svojho účtu prihlasovať pod iným e-mailom?
Zmena prihlasovacieho e-mailu v KROS Fakturácii
V prípade, ak chceme zmeniť prihlasovací e-mail, túto zmenu vykonáme priamo vo webovej aplikácii https://fakturacia.kros.sk/ cez pevný alebo prenosný počítač.
Cez mobilné dotykové zariadenia nie je možné uvedenú zmenu vykonať.
Po kliknutí na ozubené koliesko v hornej časti formulára vyhľadáme v záložke Firma, časť Prenesenie firmy a postupujeme nasledovne:
- Ak sme prihlásení kontom s rolou Vlastník, potvrdíme voľbu Odoslať kód na email.
- Následne na našu emailovú adresu, pod ktorou sme v KROS účte prihlásení, obdržíme email s oznámením bezpečnostného kódu.
- Bezpečnostný kód zadáme do formulára pre prenos firmy.
- Doplníme novú emailovú adresu príjemcu firmy, ktorú je potrebné dvakrát zopakovať. Overuje sa tým správnosť jej zadávania.
- Po vyplnení uvedených údajov potvrdíme voľbu Preniesť.
- Následne sa zobrazí informatívny formulár, ktorý je potrebné prečítať a odsúhlasiť. Je v ňom uvedené, čoho konkrétne sa daná zmena vlastníka dotkne.
- Po potvrdení formulára budeme ako pôvodný vlastník automaticky odhlásený z aplikácie KROS Fakturácia.
Je potrebné aby bol nový e-mail, zaregistrovaný v KROS účte ešte pred zmenou. Prvé prihlásenie nového e-mailu urobte cez – Vytvoriť nový účet.
Čo sa stane ak si zmením prihlasovací e-mail v KROS účte ?
Zmena prihlasovacieho e-mailu ovplyvní určité funkcionality, ktoré sa Vám zobrazia v nasledovnej hláške:
Zmenou vlastníka (prihlasovacieho e-mailu) sa firma prenesie pod iný aktívny KROS účet, pričom sa prenesie celá firma, tzn. KROS Fakturácia, KROS Digitálna kancelária aj KROS Sklad.
Zmena e-mailu v KROS Fakturácii, pokiaľ nemáte prístup k pôvodnému e-mailu
O zmenu môžete požiadať písomnou žiadosťou z nového e-mailu na fakturacia@kros.sk. V e-maily uveďte, že žiadate o zmenu z pôvodnej e-mailovej adresy (abc@abc.sk) na novú adresu (xyz@xyz.sk) a uveďte IČO vašej firmy. Do žiadosti uveďte dôvod zmeny. Po obdržaní Vašej žiadosti Vás budeme kontaktovať.