- Často kladené otázky | KROS
- OMEGA
- Sklad a fakturácia
-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
-
HR systém
Zaúčtovanie tržby
e-kasa: zaúčtovanie tržby do pokladnice
Tržbu z online registračnej alebo virtuálnej registračnej pokladnice účtujeme v Evidencii účtovných dokladov v príslušnom okruhu PD – pokladničné doklady. Ak pri predaji tovarov alebo služby cez ORP alebo VRP zákazník platil časť nákupu v hotovosti a časť platobnou kartou, postupujeme nasledovne:
- V okruhu PD – pokladničné doklady vyberieme automatické účtovanie T PD – Tržba v hotovosti. V rozpise DPH uvedieme sumu celkovej tržby a hodnotu platenú kartou.
Pre hodnotu platenú kartou použijeme na strane DAL účet 315 – Ostatné pohľadávky.
2. Následne v bankovom výpise zaevidujeme príjem na bankový účet, v okruhu BV pomocou automatického účtovania BV – príjem doklad bez DPH.