Potrebujete so do svojho účtu prihlasovať pod novým e-mailom?
V prípade, ak chceme zmeniť prihlasovací e-mail, túto zmenu vykonáme priamo vo webovej aplikácii cez pevný alebo prenosný počítač.
Zmenou vlastníka sa firma prenesie pod iný aktívny email účet, pričom sa prenesie celá firma, tzn. KROS Digitálna kancelária, KROS Fakturácia, KROS Sklad a KROS Firma.
|
Cez mobilné dotykové zariadenia nie je možné uvedenú zmenu vykonať. |
Po kliknutí na ozubené koliesko v hornej časti formulára vyhľadáme v záložke Firma, časť Prenesenie firmy a postupujeme nasledovne:
- Ak sme prihlásení kontom s rolou Vlastník, potvrdíme voľbu Odoslať kód na email.
- Následne na emailovú adresu, pod ktorou sme aktuálne ako vlastník prihlásení, obdržíme email s oznámením bezpečnostného kódu.
- Bezpečnostný kód zadáme do formulára pre prenos firmy.
- Doplníme novú emailovú adresu príjemcu firmy, ktorú je potrebné dvakrát zopakovať. Overuje sa tým správnosť jej zadávania.
- Po vyplnení uvedených údajov potvrdíme voľbu Preniesť.
- Následne sa zobrazí informatívny formulár, ktorý je potrebné prečítať a odsúhlasiť. Je v ňom uvedené, čoho konkrétne sa daná zmena vlastníka dotkne.
7. Po potvrdení formulára budeme ako pôvodný vlastník automaticky odhlásený z aplikácie.
![]() |
Pre správne prenesenie firmy je nevyhnutné, aby emailové konto, na ktoré chceme firmu preniesť, bolo založené a aktivované vopred. Registráciu nového e-mailu vykonáme cez – Vytvoriť nový účet. |
![]() |
Zmena prihlasovacej e-mailovej adresy v aplikácii KROS neovplyvňuje e-mailovú adresu vášho KROS účtu (Zákazníckej zóny). Ak si želáte zmeniť e-mail aj pre KROS účet, kontaktujte nás prosím na telefónnom čísle 041/707 1010 alebo e-mailom na kros@kros.sk. |