Ďalší používatelia s rôznymi oprávneniami

V rámci jednej firmy  sa s prácou vo Fakturácií môžete podeliť s ďalšími používateľmi. Pridáte ich cez Nastavenia a voľbu Používatelia.

K Vášmu kontu, ktorým ste firmu založili, sa automaticky priradila rola Vlastník s neobmedzenými oprávneniami, vrátane možnosti pridávať ďalších používateľov. Vlastníka nemožno zo zoznamu  používateľov vymazať a ani mu zmeniť prístupové práva.

V balíkoch PRO a FLEXI sú v ponuke na dokúpenie ďalšie prístupy používateľov. Novému používateľovi priradíte k mailovému kontu prístupové práva, ako: Správca, Používateľ, Účtovník alebo Hosť.

Ak sa po čase zmenia požiadavky na prácu a tým aj oprávnenia používateľov, používateľ s rolou Vlastník alebo Správca jednoducho zmení prístupové práva ostatným používateľom, prípadne ich zo zoznamu odstráni.

Podrobný popis prístupových práv jednotlivých rolí Vám pomôže pri nastavení používateľov.

Či už využívate balík FREE, PRO alebo FLEXI, môžete si zadarmo pridať jedného používateľa s rolou Účtovník. Prístupové práva Účtovníka sú prioritne zamerané na samostatný prístup do aplikácie Elektronické doklady. Uvedené konto tiež využijete  na prepojenie aplikácie s programom OMEGA alebo ALFA+, kde si budete môcť faktúry a bločky stiahnuť.

Po pridaní používateľa a výbere prístupového práva k jeho mailovému kontu, treba kliknúť na Pozvať používateľa. Na jeho konto príde pozývací mail s možnosťou prihlásenia do Fakturácie.

Funkcie na stiahnutie bločkov a faktúr sú v programoch OMEGA a ALFA+ prístupné len s platným balíkom podpory uvedených účtovných programov.

V OMEGE stiahnete doklady cez Evidenciu – Účtovné doklady – funkciu Stiahni eDoklady:

V ALFE+ stiahnete bločky cez Evidencie – Peňažný denník,

a faktúry naimportujete cez Evidencie – Pohľadávky: