Ak máte v banke na jednom konte viac bankových účtov, ktoré chcete v KROS Fakturácii prepojiť voči viacerým firmám (jeden účet voči jednej firme, iný účet voči inej firme, pričom oba bankové účty spravujete jedným internetbankingom), je potrebné pri prepájaní - v momente prepojenia do vášho internetbankingu - povoliť všetky účty, ktoré chcete voči našim aplikáciám mať prístupné (vo všetkých firmách KROS Fakturácie - nie len účty pre tú konkrétnu firmu, kde si to práve nastavujete).
Následne, po vrátení na stránku Open API Tatrabanky, si vyberiete len ten účet, ktorý chcete mať prepojený v konkrétnej firme KROS Fakturácie.
V inej firme KROS Fakturácie už neprechádzate do internet bankingu, stačí zakliknúť požadovaný účet na strane Open API Tatrabanky, nakoľko Tatra banka už prístup k daným účtom má.
Postup – prepojenie účtov jednej banky v dvoch firmách KROS Fakturácie
Pozn. Prostredie internetbankingu sa líši v závislosti od typu banky.
1 krok:
V nastaveniach firmy A – evidencia Bankové účty zvolíte možnosť Prepojiť. Následne budete presmerovaný do prostredia Open API Tatrabanky. Pokiaľ bankový účet prepájate prvýkrát a nie ste registrovaný, postup ako sa zaregistrovať nájdete tu: Prepojenie KROS Fakturácie s bankou pre automatické spracovanie pohybov na účte.
2 krok:
Ak ste už v minulosti mali prepojený účet, alebo na inej firme v KROS Fakturácii máte účet prepojený, po prihlásení do Open API Tatra banky sa vám zobrazia účty, ktoré ste mali v minulosti prepojené a dátum platnosti prepojenia. Pre správne fungovanie prepojenia je potrebné pre účty, ktoré chcete prepájať s KROS Fakturáciou, mať tieto dátumy zjednotené. Pri účte, ktorý chcete prepojiť s KROS Fakturáciou zvolíte možnosť Predĺžiť.
3. krokZobrazí sa vám tabuľka o sprístupnení účtov. Zvolíte možnosť Pokračovať.
4 krok:
Po tomto kroku budete presmerovaný do vášho internetbankingu. Prihlásite sa do internetbankingu svojimi prihlasovacími údajmi a povolíte prístup pre všetky účty, ktoré chcete v KROS Fakturácii prepájať pod rôznymi firmami, nie len pre jednu konkrétnu firmu.
5 krok:
Udelený prístup v internetbankingu ešte raz potvrdíte.
6 krok:
Následne budete presmerovaný späť na stránku Open API Tatra banky, kde uvidíte všetky vybrané účty, pri ktorých sa vám zobrazí rovnaký dátum platnosti. Dátumy platnosti pri všetkých zvolených účtoch musia byť rovnaké, v opačnom prípade vám prepojenie nebude fungovať správne.
7 krok:
Následne až v tomto kroku vyberiete účet, ktorý chcete prepojiť s firmou A. Ponecháte ho zaškrtnutý a zvolíte možnosť Uložiť zmeny.
8 krok
Zobrazí sa vám Potvrdenie sprístupnenia účtov. Zaškrtnete Mám záujem o sprístupňovanie informácií.... a vykonané zmeny potvrdíte.
9 krok:
Po úspešnom prepojení účtu budete presmerovaný naspäť do KROS Fakturácie, kde uvidíte dátum platnosti prepojenia. Platnosť prepojenia je 180 dní.
10 krok:
Po úspešnom prepojení firmy A s vaším bankovým účtom, môžete prejsť na prepojenie firmy B s druhým účtom. V KROS Fakturácii sa prihlásite pod firmou B. V nastaveniach firmy – evidencia Bankové účty zvolíte možnosť Prepojiť. Opäť prejdete prihlásením do prostredia Open API Tatra banky. Pri prihlásení zadávate ten istý e-mail ako pri prvej firme.
Po prihlásení sa vám zobrazí Výber účtov, kde by ste mali vidieť všetky sprístupnené účty, ktoré ste povolili v kroku 5.
11 krok
V tomto kroku zvolíte účet, ktorý chcete mať prepojený s firmou B. Dátum platnosti musí byť rovnaký ako pri predchádzajúcom prepájaní. Po voľbe účtu zvolíte možnosť Uložiť zmeny. V tomto kroku už nebudete presmerovaný do internetbankingu, nakoľko účty ste už povolili.
12 krok
Zvolíte možnosť Mám záujem o sprístupnenie a potvrdíte to.
13 krok
Po úspešnom prepojení účtu budete presmerovaný naspäť do KROS Fakturácie, kde uvidíte dátum platnosti prepojenia.
Takýmto spôsobom môžete prepojiť viaceré účty tej istej banky voči viacerým firmám založených v KROS Fakturácii.
V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať e-mailom na adrese fakturacia@kros.sk alebo telefonicky na čísle 041/707 10 01.