- Často kladené otázky | KROS
- Digitálna kancelária
- Prepojenie s účtovníctvom
-
KROS Fakturácia
-
KROS Sklad
-
Digitálna kancelária
-
KROS Dochádzka
-
HR systém
-
Personálne dotazníky
-
ALFA plus
-
OLYMP
-
OMEGA
-
Stavebné riešenie
- CENKROS 4 - Rozpočet
- CENKROS 4 - Importy/Exporty
- CENKROS 4 - Technické (inštalácia, aktivovanie ...)
- CENKROS 4 - Chybové hlásenia
- CENKROS 4 - Kalkulácia
- CENEKON Tipy/databáza
- Priebeh výstavby
- Webové aplikácie - Technické
- Stavebný rozpočet online
- Stavario - Prvé kroky
- Stavario - Časté otázky
- Stavario - Nápoveda
- Buildary.online - Časté otázky
- Výmery
-
HYPO
-
MEMO
-
KROS účet
Prepojenie KROS Digitálnej kancelárie a programu OMEGA
Prvé prepojenie KROS Digitálnej kancelárie a programu OMEGA môže v rámci KROS Digitálnej kancelárie vykonať používateľ s akoukoľvek rolou. Avšak, v programe OMEGA musí byť tento používateľ zaevidovaný ako Správca účtovníctva.
Pred zapnutím KROS Digitálnej kancelárie odporúčame vykonať archiváciu databázy cez menu Firma – Archivuj.
Následne môžeme pristúpiť k zapnutiu KROS Digitálnej kancelárie. Urobíme tak cez menu Evidencia – Účtovné doklady v záložke Domov. V rámci funkcie Stiahni eDoklady vyberieme voľbu Nastavenia, prihlásime sa mailom, ktorý používame aj v KROS Digitálnej kancelárii a zapneme voľbu Používať digitálnu kanceláriu.
Po zapnutí KROS Digitálnej kancelárie sa sprístupní časť Bločky, Došlé faktúry a Odoslané faktúry pre nastavenie importu dokladov. Tu vyberieme pokladnicu, do ktorej sa budú importovať hotovostné nákupy. Pre import nákupov uhrádzaných platobnou kartou vyberieme číselný rad z okruhu interných dokladov. Pre Došlé faktúry a pre Odoslané faktúry si zvolíme okruh pre tuzemské aj zahraničné faktúry a dobropisy. Nastavenia potvrdíme pomocou Ok.