Prepojenie KROS Digitálnej kancelárie a programu OMEGA

Podmienkou pre správne prepojenie je zhodné IČO v KROS Digitálnej kancelárii a v OMEGE. Aby bolo možné stiahnuť doklady do programu OMEGA, je potrebné pracovať vo verzii programu OMEGA 26.50 a vyššie.

Prvé prepojenie KROS Digitálnej kancelárie a programu OMEGA môže v rámci KROS Digitálnej kancelárie vykonať používateľ s akoukoľvek rolou. Avšak, v programe OMEGA musí byť tento používateľ zaevidovaný ako Správca účtovníctva.

Pred zapnutím KROS Digitálnej kancelárie odporúčame vykonať archiváciu databázy cez menu Firma – Archivuj.

 

Následne môžeme pristúpiť k zapnutiu KROS Digitálnej kancelárie. Urobíme tak  cez menu Evidencia – Účtovné doklady v záložke Domov. V rámci funkcie Stiahni eDoklady vyberieme voľbu Nastavenia, prihlásime sa mailom, ktorý používame aj v KROS Digitálnej kancelárii a zapneme voľbu Používať digitálnu kanceláriu.

Po zapnutí KROS Digitálnej kancelárie sa sprístupní časť BločkyDošlé faktúryOdoslané faktúry pre nastavenie importu dokladov. Tu vyberieme pokladnicu, do ktorej sa budú importovať hotovostné nákupy. Pre import nákupov uhrádzaných platobnou kartou vyberieme číselný rad z okruhu interných dokladov. Pre Došlé faktúry a pre Odoslané faktúry si zvolíme okruh pre tuzemské aj zahraničné faktúry a dobropisy. Nastavenia potvrdíme pomocou Ok.

 

 

undefined-1