Funkcie

Hromadné funkcie v KROS Digitálnej kancelárii

V zobrazení Zoznam dokladov v tabuľke aplikácie KROS Digitálna kancelária môžeme na označených dokladoch vykonávať viaceré hromadné funkcie:

Hromadná zmena zaúčtovania

Ako prvé si označíme doklady, na ktorých chceme zmenu vykonať. Sprístupní sa voľba Hromadné zmeny a vyberieme možnosť Zaúčtovanie

Následne si vyberieme, pre aký druh dokladu chceme zmenu vykonať, konkrétne Zaúčtovanie a uložíme.

Zmena zaúčtovania sa dotkne všetkých označených a zároveň neuzamknutých dokladov zo zvoleného druhu dokladov. 

Hromadná zmena číselného radu

Ak chceme vybraným dokladom zmeniť číselný rad, do ktorého budú v programe Podvojné účtovníctvo OMEGA importované, označíme si ich. Následne cez Hromadné zmeny vyberieme možnosť Číselný rad